Politica de retur
Dreptul de retur acordat de către PrintLabel.ro (GSR GRUP SRL) este de 14 zile calendaristice.
Returul produselor se poate face doar de către persoanele fizice. Pentru produsele achiziționate pe persoană juridică, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa office@printlabel.ro.
Produsele pe care le returnați trebuie sa fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Nu se acceptă returul pentru produsele care prezintă urme de uzură sau folosire, incomplete, lovite, sparte, ciobite, chiar și din vina transportatorului. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzați primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
Returul se face în ambalajul original, așa cum a fost trimis.
În cazul in care produsul este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a-l refuza.
Costul transportului pentru retur este suportat de client. Dacă alegeți să trimiteți cu același curier cu care a fost trimis coletul, costul transportului trebuie achitat la expediere. În cazul în care nu se îndeplinesc aceste condiții coletul poate fi refuzat.
Pentru returnarea banilor produsul trebuie verificat de un expert sau partener GSR GRUP SRL.
Nu se pune ramburs pe coletul retur, el trebuie verificat și aprobat pentru retur.
În funcție de opțiunea dumneavoastră, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpărarea altui produs sau se pot returna prin transfer bancar, în contul specificat de cumpărător. Precizați pe office@printlabel.ro datele pentru retur ( cont Iban, Nume complet ).
Cele 14 zile in care puteți returna un produs se referă la intervalul începând cu ziua în care produsul ajunge la dumneavoastră, până în momentul în care produsul ajunge în depozitul de unde a fost expediat. Astfel , dacă vreți să returnați un produs trebuie să luați în calcul și timpul de livrare. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile legate de transport în momentul returnării, sau de zilele nelucrătoare, astfel vă recomandăm un curier rapid și urmărirea stadiului de livrare.
GSR GRUP SRL nu ridica coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale.
EXCEPTII:
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele produse (nu se accepta returul lor) enumerate exemplificativ, fara a ne limita la acestea (conform art. 16 OUG 34/2014):
- produse personalizate;
- imprimante si multifunctionale desigilate;
- CD-uri , DVD-uri desigilate;
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produselor cosmetice sau de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igiena;
- electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie predate curate fara urme de uzura grea pentru ca returul sa fie acceptat;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
- produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si platii in avans, nu pot fi returnate.
GSR GRUP SRL va refuza returul în urmatoarele situatii:
- Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
- Produsul care prezintă urme de uzură sau folosire, incomplet, lovit, spart;
- Produsul asupra căruia au fost efectuate intervenții neautorizate;
- Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsul a fost adus în urma unei "comenzi speciale". COMANDA SPECIALĂ este definită ca fiind un produs comandat de către beneficiar și care nu se află în stocul uzual al furnizorului GSR GRUP SRL dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, în termenii agreați de parți;
- Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului;
- Consumabile desigilate sau consumate;
- Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar – etichete albe sau personalizate in funcție de specificațiile clientului;
- De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, cum ar fi returnările repetate.
Pentru orice sesizări neprecizate sau suplimentare vă rugăm să ne contactați pe office@printlabel.ro, în formularul de contact on-line sau la unul din numerele de telefon afișate pe www.printlabel.ro.
Vă mulțumim,
Echipa PrintLabel